סיפורי לקוחות

מקדם אתרים והעלאת קמפיין גוגל AdWords

החברה בחרה בי לנהל עבורם קמפיין אינטרנטי שמטרתו העיקרית הייתה להגדיל את החשיפה של החברה לקהלים חדשים במסגרת תוצאות החיפוש בגוגל, בדגש על חברות גדולות.

 

 התוצאות:

1. שיעור תנועת הגולשים הייחודיים (Unique Users) לאתר שמקורה בחיפוש אורגני בגוגל עלה ב- 46%         - סה"כ נוספו בחודש נובמבר השנה 143 גולשים חדשים כתוצאה מחיפוש אורגני.

2. שיעור התנועה שנבעה מחיפוש שאינו שם של החברה עלה ב-380%.

3. כמות הפניות הטלפוניות לחברה עלתה באופן משמעותי; מרבית הפניות הן רלוונטיות ורציניות.

4. בחיפוש במונחים רלבנטיים, אתר החברה התקדם תוך כמה חודשים מעמוד התוצאות ה-10 בגוגל                 להופעה בעמוד הראשון  במספר מילים חשובות.

החברה עוסקת בשני תחומים עיקריים:

1. ייצור של צבעים וציפויים לשוק התעשייתי אך גם לביתי. לחברה מחלקת שמפתחת צבעים חומרי איטום ובידוד בהתאם לדרישת הלקוחות.

2. ביצוע של עבודות ציפוי, איטום, בידוד, שיקום מבנים, שחזור בטון, חדרים נקיים לתעשייה, יציקת רצפות אפוקסי ופוליאוריטן ועוד. לחברה מעל ל-20 שנה של ניסיון בביצוע פרויקטים מורכבים עבור חברות מהגדולות במשק והיא נחשבת לחברה מובילה בתחומה.

במקרה מבחן זה נראה כיצד קמפיין אינטרנטי יעיל אשר מתוכנן כהלכה ופועל במסגרת של אסטרטגיית שיווק מקיפה יכול לשרת חברה שפונה לשוק ה-B2B.

 

בחינת המצב:

במסגרת פילוח אפיקי התנועה של לקוחות חדשים לחברה, התגלה כי מרבית הפניות הנכנסות אליהן דרך חיפושים בגוגל נבעו באופן כמעט בלעדי מחיפוש ישיר של שם החברה. כך למשל גולש אשר היה מחפש מונחים כגון "ציפוי אנטי בקטריאלי", "חדר נקי", "ציפוי פוליאוריטן" או מושגים אחרים מתוך עולם התוכן של החברה, שרלבנטיים מאוד ואמורים היו להעלות את החברה בפני הגולש כתוצאת חיפוש מתאימה, לא הניבו חשיפה מספקת.

בנוסף התקבל הרושם על ידי מנהלי החברה כי כמות קטנה מדי של הנחשפים לחברה יוצרים איתה קשר.

 

הפיתרון:

הקמפיין התמקד בהגדלת החשיפה של החברה בחיפושים של מילות מפתח אשר נוגעות בתחום העיסוק של החברה.

בנוסף הושם דגש על חשיפה איכותית שתביא לקוחות פוטנציאלים להתרשם מיכולותיה הגבוהות וליצור קשר עם החברה.

לצורך כך נכתבו עשרות סיפורי לקוח ומאמרים שהכילו מילות מפתח רלוונטיות הנוגעות לחברה. אלו הועלו לאתרי מאמרים באינטרט.

 

אופן הביצוע:

1. אפיון הצרכים השיווקיים של החברה.

2. מחקר מילות מפתח מקיף שנוגע במישרין או בעקיפין לשירותים ולמוצרים של החברה.

3. תחקיר סיפורי לקוח של החברה, כתיבתם, אישורם והעלאתם לרשת.

4. העלאת קמפיין גוגל AdWords.

 

טל: 050-6238103

פקס: 1583-5186242

אימייל: itaipeleg11@gmail.com

050-6238103​