כתיבת סיפורי לקוחות ל-SITQAD

 

 

 

חברת המחקר IDC  ערכה כנס בנושא המדיה חדשה לבכירי ענף המדיה והמדיה החדשה בסינמטק תל אביב.

הכנס היה יוזמה משותפת של חברת הייעוץ והמחקר IDC בשיתוף עם קרנות הון הסיכון ג'נסיס וג'ימני.

הדוברים המרכזיים בכנס היו:

סת' הברמן, זוכה פרס האוסקר וזוכה פרס האמי על Technology Achievement וכיום מייסד ומנכ"ל Visible World הניו יורקית וחבר הנהלת חברת "ערוץ" הישראלית.

ד"ר גלי עינב, מנהלת מחקר דיגיטלי אסטרטגי ב - NBC Universal, תדבר על תובנות בצריכת ניו מדיה.

קארסטן וויד, מנהל תכנית המחקר ביוקרתית לבידור דיגיטלי ב-IDC העולמית, יציג תובנות על מונטיזציה של ניו מדיה המבוססות על מחקריו.

מטרת יחסי הציבור עבור הכנס הייתה להגביר את החשיפה לכנס בקרב קהלים רחבים, למשוך אליו מפרסמים ולמתגו כך שימשוך אליו מובילי דעה.

 

דרך הפעולה:

לצורך יצירת באז ותחושה של "כנס מובילי דיעה" פורסמו בכלי התקשורת ראיונות עם דוברי הכנס בשבועיים שלפני הכנס.

לכנס הוזמנו כל כלי התקשורת בארץ.

תוצאות:

פרסומים אודות הכנס בכל כלי התקשורת המובילים בישראל, ובכלל זה ערוץ 2, הארץ, גלובס,  ידיעות אחרונות. 

 

איך מתומחר הייעוץ שיווקי באנרג'י שיווק?

השירות ניתן על בסיס שעות על פי מסגרת שנקבעת בהתאם ליעדים, לגודל העסק ולאופי הפעילות..

 

מידע נוסף אודות פעילויות השיווק של המשרד

ניתן למצוא בתפריט הצד

טל: 050-6238103

פקס: 1583-5186242

אימייל: itaipeleg11@gmail.com

050-6238103​